martes, 18 de enero de 2011

NOU DISC: INV12

La cua s'allargava per la vorera, des de la porta del local, passant per la parada del bus, i tombant la cantonada, ben bé fins a la meitat de la illa. Arribava just davant del gimnàs d'aprenents de boxejador, que sortien descol.locats, sense entendre exactament, qui era tota aquella gent, i què hi feia allà (sense dubte, no estaven reunits per la causa del quadrilàter).
La interminable filera de personetes es composava de diferents edats, sexes i condicions. Coincidien generacions, veïns d'aquells que no es saluden, estudiants, pares, pares amb fills (que no trobaren cangur), avis, avis amb nets, emprenedors, cangurs amb la nit lliure, assalariats, aturats, nens de papá, barmans, currantes....

I els vianants se'ls miraven intrigats, i fins i tot n'hi havia algun que acabava col.locant-se al final de la cua.... -pel que pugués passar-.
Hi havia certs nervis a l'ambient,  i els somriures s'encomanaven d'un rostre a l'altre, despertant una il.lusió un tant infantil, recordant aquell temps en el que tot ens arribava a sorprendre.

La cua, mica en mica començava a avançar. La nit cada cop era més present, i els fanals ja s'anaven encenent. Algú va començar a tararejar una melodia que ràpidament passà de boca en boca dels allà presents. Tots la reconeixien com a familiar. Fins i tot algun agoserat s'atrevia a posar-se a ballar al mig del carrer, com si ja estigués dins la sala.

La porta ja quedava a prop... i ja es veia l'homenot que estava a l'entrada, mirant-se amb cara de pocs amics a cadascún dels que entraven. Com si li haguessin de demanar permís.... Una mica més enllà, una noia molt més afable agafava les entrades, les trencava, i amb un somriure encisador els desitjava un bon concert.

Com???? Concert??? Un grup de música??? laMima??? un nou disc??? INV12???? Però.... què no era el nou catàleg de l'hivern 2012, això??





La cola se alargaba por la acera, desde la puerta del local, pasando por la parada del bus, y girando por la esquina, hasta la mitad de la manzana. Llegaba justo delante del gimnasio de aprendices de boxeador, que salían descolocados, sin entender exactamente, quién era toda aquella gente, y qué hacia allí (sin duda, no estaban reunidos por la causa del quadrilátero).
La interminable hilera de personitas se componía de diferentes edades, sexos y condiciones. Coincidían generaciones, vecinos de los que no se saludan, estudiantes, padres, padres con hijos (que no encontraron canguro), abuelos, abuelos con nietos, emprendedores, canguros con la noche libre, asalariados, parados, niños de papá, barmans, currantes....

Y los transeúntes se los miraban intrigados, e incluso había alguno que acababa colocándose al final de la cola.... -por lo que pudiera pasar-.
Había ciertos nervios en el ambiente,  y las sonrisas se contagiaban de un rostro al otro, despertando una ilusión un tanto infantil, que recordaba aquel tiempo en el que todo nos llegaba a sorprender.

La cola, poco a poco empezaba a avanzar. La noche cada vez era más presente, y las farolas ya se empezaban a encender. Alguien empezó a tararear una melodía que rápidamente pasó de boca en boca de los allá presentes. Todos la reconocían como familiar. Incluso algún intrépido se atrevió a ponerse a bailar en medio de la calle, como si ya estuviera en la sala.

La puerta ya era más cercana... y se veía el hombretón que estaba en la entrada, mirándose con cara de pocos amigos a cada uno de los que entraban. Como si le tuvieran que pedir permiso.... Un poco más lejos, una chica mucho más afable cogía las entradas, las rompía, y con una sonrisa encantadora les deseaba un buen concierto.

Cómo???? Concierto??? Un grupo de música??? laMima??? un nuevo disco??? INV12???? Pero.... que no era el nuevo catálogo de invierno 2012??

1 comentario: