jueves, 16 de diciembre de 2010

PROPERA PARADA: Londres

De fons es sentia alguna cançó d'un grup que podrien ser els Clash, o potser els Jam, o els Pulp.... no ho sé, sempre els confonc, ja que tinc manca de memòria...

Però bé, recapitulem, i anem uns dies enrera....

El vestit de laMima havia desaparegut, no era penjat al penjador que li pertocava (el tercer començant per l'esquerra; de metall, com tots els altres...)
...l'havia buscat per tot arreu, entre les restes de teles, a la carpeta dels patrons, entre els tuppers preparats.... i malgrat tot, estava convençuda que aquell mateix matí, quan havia tornat a casa del taller amb el nou mostrari, el vestit creuat hi era; i l'havia tret de la bossa, i li havia tret els fils sobrers, i havia comprobat les costures i els acabats, i l'havia penjat (el tercer començant per l'esquerra) en un penjador de metall, com tots els altres..
Aleshores, com podia ser que dos dies després, quan havia entrat al despatx per preparar els productes per la reunió de la tarda, el vestit hagués desaparegut.... Era incomprensible. 

...els vestits no desapareixen així com així!!! no tenen peus per escapar-se sols....

...clar que, ara recordava una trucada, enregistrada al contestador de casa, on no se sentia cap veu, sinó sorolls de fons... música.... sí... alguna cançó d'un grup... no sé... punk, rock.... i després d'uns segons, es tallava el missatge. Sense res més. Ningú que digués res. Només la música... d' un concert.

I aleshores, quan va anar a buscar les peces de roba (excepte el vestit creuat extraviat), entrà a l'habitació per recollir la cartera de feina, i allà, impolut, intacte, perfecte, precís, hi havia penjat, al tercer penjador començant per l'esquerra, el vestit creuat. Era ell, però no l'era. Alguna cosa li havia passat. S'havia empapat de.... Londres???

De fondo se oía alguna canción de un grupo que podrían ser los Clash, o tal vez los Jam, o los Pulp.... no sé... siempre los confundo, porqué tengo falta de memoria...

Pero bueno, recapitulemos, y vayamos unos días atrás...

El vestido de laMima había desaparecido, no estaba colgado en la percha que le tocaba (la tercera empezando por la izquierda; de metal, como todas las demás...)

...lo había buscado por todas partes, entre los restos de telas, en la carpeta de patrones, entre los tuppers preparados.... i a pesar de todo, estaba convencida que esa misma mañana, cuando había vuelto a casa del taller con el nuevo mostruario, el vestido cruzado estaba; y lo había sacado de la bolsa, y le había sacado los hilos sobrantes, y había comprobado las costuras y los acabados, y lo había colgado (el tercero empezando por la izquierda) en una percha de metal, como todas las demás.

Entonces, cómo podía ser que dos días después, cuando había entrado en el despacho para preparar los productos para la reunión de la tarde, el vestido hubiera desaparecido.... era incomprensible.

...los vestidos no desaparecen así como así!! No tienen pies para escaparse solos...

...claro que, ahora recordaba una llamada, grabada en el contestador de casa, en la que no se oía ninguna voz, sólo ruidos de fondo...música...alguna canción de un grupo... no sé... punk, rock...y después de unos segundos, se cortaba el mensaje. Sin nada más. Nadie que dijera nada. Sólo la música... de un concierto.

Y entonces, fue a buscar las piezas de ropa (excepto el vestido cruzado perdido), entró en la habitación para recoger la cartera de trabajo, y allí, impoluto, intacto, perfecto, preciso, colgado en la tercera percha empezando por la izquierda, estaba el vestido cruzado. Era él, pero no lo era. Alguna cosa le había pasado. Se había empapado de... Londres??

2 comentarios:

  1. Molt guai aquest toque literari que dónes a Lamima!Paula

    ResponderEliminar
  2. gràcies guapa!!! a veure si en vaig publicant més. Petoneeeets

    ResponderEliminar