jueves, 23 de diciembre de 2010

CHRISTMAS POP STORE, A EL PUNTO DEL CARMEN

Des del 16 de desembre fins el 15 de gener, El Punto del Carmen, a València, acollirà una botiga temporal, Christmas Store del Carmen. Un espai que reuneix art, decoració i moda per oferir al consumidor una experiència de compra diferent.
Es podran trobar gran varietat de productes per escollir entre una selecció de 26 marques de decoració, prêt-à-porter, street wear, urban wear, dissenyadors emergents, roba i complements pels més petits, bolsos, accessoris, joies, bisuteria, objectes de disseny, il.lustració i molt més.

El Punto del Carmen és un espai polivalent, situat al centre de València, on es programen activitats culturals. Esdevé un marc incomparable per aquest tipus d'activitats, ja que el local s'ubica a l'antiga muralla de la ciutat.
Podeu accedir a la seva web per veure les imatges: www.elpuntodelcarmen.com

Des de laMima col.laborem en aquest event, i hem enviat els nostres complements (pitets, ninos, sabatetes) perquè coneguin món, i conquereixin els cors dels valencians. Esperem que ho aconsegueixin...


Els horaris d'obertura al públic són:
-diumenge, dimarts, dimecres, dijous de 17 a 22
-divendres, dissabte de 17 a 24
-dilluns, tancat



Del 16 de diciembre hasta el 15 de enero, El Punto del Carmen, en Valencia, acojerá una tienda temporal, Christmas Store del Carmen. Un espacio que reúne arte, decoración y moda para ofrecer al consumidor una experiencia de compra diferente.
Se podrán encontrar una gran variedad de productos para escojer entre una selección de 26 marcas de decoración, prêt-à-porter, street wear, urban wear, diseñadores emergentes, ropa y complementos para los más pequeños, bolsos, accessorios, joyas, bisutería, objetos de diseño, ilustración y mucho más.

El Punto del Carmen es un espacio polivalente, situado en el centro de Valencia, donde se programan actividades culturales. Resulta un marco incomparable para este tipo de actividades, ya que el local se ubica en la antiga muralla de la ciudad.
Podéis acceder a su web para ver las imágenes: www.elpuntodelcarmen.com



Desde laMima colaboramos en este evento, y hemos enviado nuestros complementos (baberos, muñecos, zapatillas) para que conozcan mundo, y conquisten el corazón de los valencianos. Esperamos que lo consigan...


Los horarios de apertura al público son:
-domingo, martes, miércoles, jueves de 17 a 22
-viernes, sábado de 17 a 24
-lunes, cerrado

No hay comentarios:

Publicar un comentario