jueves, 23 de diciembre de 2010

Boxies....

La setmana passada vam portar els nostres complements a Boxies, a la botiga de Granollers, i és una d'aquestes botigues que quan hi entres, no voldries marxar. Serà per la llum, per l'espai, per les coses que hi tenen; serà pel somriure que t'acull i per la familiaritat que s'hi respira.
Boxies és una botiga de puericultura, on es poden trobar cotxets, cadires de passeig, trones, hamaques, cadires d'automòbil, habitacions, els productes de la llista de naixament... Tot amb primeres marques, que converteixen aquests articles en objectes que ens encantaria poder utilitzar nosaltres en primera persona.

Ara hi podeu trobar un expositor de laMima amb els pitets, peixets i sabatetes. Així que no deixeu de visitar la botiga i la seva web: www.boxies.es



La semana pasada llevamos nuestros complementos a Boxies, a la tienda de Granollers, y es una de estas tiendas que cuando entras, no querrías irte. Será por la luz, por el espacio, por las cosas que tienen; será por la sonrisa que te acoje y por la familiaridad que se respira.
Boxies es una tienda de puericultura, donde se pueden encontrar cochecitos, sillitas de paseo, tronas, hamacas, sillas de automóvil, habitaciones, los productos de la lista de nacimiento... Todo con primeras marcas, que convierten estos artículos en objetos que nos encantaría poder utilizar nosotros en primera persona.

Ahora podéis encontrar un expositor de laMima con los baberos, pececitos y zapatillas. Así que no dejéis de visitar la tienda y su web: www.boxies.es

No hay comentarios:

Publicar un comentario